Νέα πλατφόρμα ετοιμάζει η Ε.Ε.Ε.Π. για την τάχιστη διαχείριση των καταγγελιών
Πολύ κοντά στην δημιουργία μιας νέα πλατφόρμας είναι το διοικητικό συμβούλιο της Ε.Ε.Ε.Π. Σκοπός της νέας εφαρμογής θα είναι να επιτευχθεί η όσο πιο γρήγορη αξιολόγηση των καταγγελιών που δέχεται η Ε.Ε.Ε.Π. με βάση πάντα το περιεχόμενο αλλά και η άμεση απάντηση της Ε.Ε.Ε.Π. στον καταγγέλλοντα.
Οι διαδικασίες μέχρι τώρα γίνονται από το προσωπικό της ίδιας της Ε.Ε.Ε.Π., το οποίο είναι αρκετά μειωμένο σε σχέση με τον όγκο δουλειάς. Φυσικό και επόμενο λοιπόν να υπάρχουν καθυστερήσεις στην διαχείριση των υποθέσεων. Η δημιουργία της νέας πλατφόρμας είναι σημαντική και επιπλέον θα φτιαχτεί και ειδικό τμήμα για να αξιολογεί όλες τις καταγγελίες σε πραγματικό χρόνο.
Οι καταγγελίες που έφτασαν στην Ε.Ε.Ε.Π. το 2021
Το 2021 η Ε.Ε.Ε.Π. διαχειρίστηκε 623 καταγγελίες γύρω από τα τυχερά παίγνια. Το διαδίκτυο απασχόλησε το μεγαλύτερο μέρος των καταγγελιών 84%. Στη δεύτερη θέση ήταν η κατηγορία σχετικά με τους μη αδειοδοτημένους ιστότοπους (blacklist) 11% και ακολουθούν οι καταγγελίες σχετικά με πρακτορεία 3%.
Το μεγαλύτερο ποσοστό καταγγελιών 21,06% αφορούσαν την φραγή λογαριασμού. Η διακοπή λειτουργίας/φραγή λογαριασμού εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που είτε η ταυτότητα του παίκτη δεν έχει επαληθευτεί πλήρως είτε όταν το αρμόδιο τμήμα ελέγξει τον λογαριασμό και κρίνει ότι υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ή υποψίες ότι διενεργήθηκαν ή επιχειρείται να διενεργηθούν Ύποπτες ή Ασυνήθεις Συναλλαγές.
Πιο συγκεκριμένα το 12,48% αφορούσε αποκλειστικά πληρωμή κερδών. Τι σημαίνει αυτό; Είναι η άρνηση ή η μη έγκυρη πίστωση χρηματικών ποσών ηλεκτρονικά. Οι περισσότερες περιπτώσεις απαιτούν περαιτέρω ταυτοποίηση (KYC) για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης χρήματος από παράνομη δραστηριότητα. Ωστόσο αφού ο παίκτης έκανε την διαδικασία ταυτοποίησης μπορούσε να προχωρήσει με την ανάληψή του.
Στο 6.08% οι καταγγελίες σχετικά με την ταυτοποίηση και μόνο, η οποία γίνεται και στην εγγραφή αλλά και σε ορισμένες περιπτώσεις κατά την ανάληψη. Να σημειώσουμε ότι υπάρχουν και περιπτώσεις όπου ο πάροχος φράζει/κλείνει έναν λογαριασμό λόγω παραβίασης όρων στα τυχερά παιχνίδια από τον παίκτη.
Το 12.32% αφορά υποθέσεις κατά τις οποίες είτε δεν αποδόθηκαν κέρδη μετά την ολοκλήρωση ενός γεγονότος είτε υπήρχε πρόβλημα με την απόδοση του cash out. Αυτό συμβαίνει οφείλεται γιατί υπάρχει αμφιβολία από τον πάροχο για την ακεραιότητα ενός παιχνιδιού , ή μπορεί κάποιο παιχνίδι να ακυρωθεί, ή επειδή υπάρχει υποψία από το αρμόδιο τμήμα ότι ο παίκτης έπαιξε για λογαριασμό τρίτου παίκτη.
Σημαντικό ποσοστό επίσης ύψους 10,45% σχετιζόταν με καταγγελίες σχετικά με μη αδειδοτημένους ιστότοπους, οι οποίοι αφού γίνει ο έλεγχος από την Ε.Ε.Ε.Π. περνιούνται στην Blaclist της, η οποία αναθεωρείται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Νόμιμα Online Live Casino
[uap_book_cas_short limit=”8″]